hannasbak

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Viktigt!!!

Av hannasbak - 24 september 2011 17:28

Hej hörrni!!! Vi fick en kommentar av tindra-glittra som sa att hon inte skulle fortsätta följa oss om vi inte bloggade 3 gånger innan 30 september. Vi e ledsna att vi inte har gjort så mycket på sistone men skolan och läxorna har tagit all tid vår tid. Vi ska snart lägga upp en ny video så fort vi kan. Hoppas ni mår bättre av att veta detta!!! Vi ses   

 
 
Tindra-Glittra

Tindra-Glittra

25 september 2011 11:22

Ja bra. Jag hoppas det inte tar veckor för er och blogga för jag gillar er blogg gätte gätte mycket.

http://www.tindra-glittra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sarah

27 september 2011 20:38

Snälla börja med nästa video!
Dom är så j'vla bra!!!!!!!!!!!

SÄTT IGÅNG NUU!!!! <33333

 
Besviken!

Besviken!

30 september 2011 15:24

Ledsen nu slutar jag titta hejdå jag tror inte att nån vill läsa en bortkastad blogg när man aldrig bloggar.
Mvh: Tindra-Glittra
Ska jag fortsätta så måste ni verkligen ändrra på detta.

http://tindra

 
Ingen bild

Sarah

17 oktober 2011 17:49

MEN! KOM IGEN! GÖR FLER INLÄGG! GÅR TYP IN HÄR 3 GÅNGER I VECKAN FÖR ATT KOLLA OM DU HAR GJORT ETT INLÄGG! FAN GÖR DET SNART! DEN HÄR BLOGGEN ÄGER JU!!!!!!

//hälsningar från lilla sarah :) xD XD

 
Ingen bild

Olivia och Ella

8 november 2011 17:09

Snälla lägg upp flera videos snart! Vi älskar dem!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hannasbak - 29 februari 2012 15:18

Hej!!! Jag är en av tjejerna här, och jag tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg här jag med. Jo, jag tänker skriva några andra bloggar som vi har. Den ena är min och en annan kompis, och den andra är andra tjejens som har den här bloggen med ...

Av hannasbak - 26 februari 2012 14:10

Äntligen börjar vi få lite läsare igen   Hoppas ni tyckte om VÅRAN video. Verkar som att vissa tror att vi bara är en person men vi är faktiskt två tjejer på 12 år tehehheheh :).  Nu har vi vart på innebandy det var skoj hahah. ´Men aja hej då!...

Av hannasbak - 25 februari 2012 13:07


Här kommer filmen vi lovade. Denna gång blir det semelbakning    Tyvärr fick vi ha en inhoppare den här gången                                                                                                   Recept för semlor 16-20st  In...

Hej

Av hannasbak - 24 februari 2012 21:43

Hej allihop. Nu e det såhär att ni inte ska tro att vi inte har fixat någon film till bloggen, utan vi har gjort det. Det är bara det att jag måste sätta ihop och ladda upp filmen på datorn innan vi kan lägga upp den. Jag vill att ni ska veta att vi ...

Av hannasbak - 24 februari 2012 09:42

Heeeej alla underbara som fortfarande kollar vår blogg. Vi tänker börja igen!!! Med att göra filmer och skriva inlägg och alltihop. Ni får gärna säga det till andra som kollade förut.   Okej nu måste vi sluta för nu ska vi börja. Bye bye ...

Presentation


♥HannasBak♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards